Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. április 24.

Húsvéti vendégváró - medvehagymás csónak


 Megint itt a medvehagyma szezonja, végre!
Limara tavaly megismert medvehagymás pogácsáját ismét megsütöttem, 
de a tészta túl soknak bizonyult!
Így elfeleztem, s a nála látott módon csónakokat formáztam, majd vajjal elkevert, felaprított medvehagymát kentem rá, arra szalonnakockákat, majd paradicsomkarikákat helyeztem.





Tökéletes a locsolók kínálására!

3 megjegyzés:

  1. Wow ez nagyon klaésszul néz ki! És egyébként meg: Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok. S bár nem vagyok férfi, avagy fiú, de találtam egy locsolóversikét is.:-)
    "Pálinkás jó reggelt kívánok e háznak,
    Főképp a dolgos szülők jól nevelt lányának!
    Elmondom én gyorsan jövetelem célját:
    Megöntözöm most a környék legszebb lányát.
    Kívánok e háznak hát mindenből eleget,
    Főképp békességet, egészséget és szeretetet!"

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...