Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. április 1.

Tadammmm!

Csiribí, csiribá....
Dobpergés következik...
És igen, megvannak a nyertesek!
De először is szeretném megköszönni nektek, hogy 96 -an játszottatok velem!
 A rengeteg dícsérő szónak is nagyon örültem, s a sok olvasónak is,
akik kerek egy év alatt több, mint 200 - an lettetek és nézitek,
miket is művelek itthon a két kis csajszim és szerető párom mellett!
Szóval , és ez nem áprilisi tréfa, a nyertes:
Kicsi Kató
és
Juditu lett!!!!
Kérlek írjátok meg emailben, mit is kértek pontosan és a címeteket is...
Köszönöm a játékot, a sok kommentet és ígérem, mutatok még szép dolgokat,
jó muffinokat és gyönyörű természetfotókat a jövőben!

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a mázlistáknak:)
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  3. ilyenkor miért mindenki gratulál, és miért nem szomorkodik? én szomorkodok :( :)

    VálaszTörlés
  4. Hi,Bebi-Congrats to the Winners!
    I didn't take part in-maybe nex time:-)
    But I have seen the photo of the most beautiful Lady in the World:-)))I feel more,than like a 'winner',that I can see Her! :-)
    Greets-Kisses-Halinka-

    VálaszTörlés
  5. Én gratulálok és szomorkodok.:)

    VálaszTörlés
  6. Muhhahhha nem én nyertem! Akkor kérek a muffinból!
    A nyertesnek meg gratulálok (és irigykedek)

    VálaszTörlés
  7. Huuuu, köszönöm szépen! Nagyon örülök :D

    VálaszTörlés
  8. Kicsit későn kapcsoltam, így nem tudtam veled jászani:-( Mindenesere gratulálok a nyertesnek, és a gyönyörű munkáidhoz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...