Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. november 4.

Adventi naptár

Ez az egyik adventi naptár, amely még félkészen elkelt!
Sajnos, több ilyen anyagom nincs, utánrendelni sem lehet, de készül még adventi naptár, ne aggódjatok!
Vatelinnel béleltem, géppel tűztem le. A zsákocskákra arany színű textiltollal írtam rá a számokat.
Élőben sokkal szebb, a tűzés miatt. Hátul egy kivehető rúddal merevítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...