Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. december 8.

Eredeti Tilda angyal


Egy kedves felkérésnek eleget téve készítettem el ezt a Tilda angyalt.
Az anyagok eredeti Tilda anyagok, a babatest kézzel festett vászon Winkler Dóritól vásároltam személyesen a Folt-Mix csoport kiállításán Oladon!
Imádom ezt a típust, most épp a kertésznadrágos fekszik mellettem kiterítve!






Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon, mármint tetszik. Amit eddig a neten láttam Tőled minden tetszik. Igaz csak kb. 1 hónapja követem a ténykedésedet. Aprólékos, szépen kidolgozott ízléses munkák. Gratulálok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...