Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. október 3.

Anna születésnapi ajándéka

Az én nagylányom, Anna, tegnap 8 éves lett!
Titokban rendeltünk neki egy emeletes kombi ágyat, melyre készítettem neki egy patchwork tündéres ágytakarót.
Részleteket már láthattatok belőle, most megmutatom így egyben is.
A színei a szoba más részein köszönnek vissza: a szőnyegen, Vica párnáin, faliszőnyegén stb.







 Az ágy alatt a könyvespolc íróasztallal, fiókokkal és akasztós ruhásszekrénnyel!


 A lépcső fokai fiókok, melyekbe rengeteg játék elfér!


Egy kis girland díszítésnek...

4 megjegyzés:

  1. Igazán gyönyörű és nagy munka lehetett,a lányodnak pedig óriási öröm!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot a 8 évesnek! :))
    Az ajándék pazar, már részleteiben is szép volt...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok én is a szülinaposnak...én is nagyon örülnék egy ilyen szobának!!! és persze ágynak benne!!!

    A tündéres képeket honnan lehetne beszerezni???Egyszer kaptam ajándékba kettő darabot..párna lett belőlük...de szivesen csinálnék még mást is a kicsinek.:-)))

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Ezúton is boldog szülinapot kívánunk Annának! Az ágyatakaró nagyon szép lett. Az ágy meg nagyon klassz, Anna biztos örült neki!
    Sok puszit küldünk!
    Anikó és Bélus

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...