Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. szeptember 23.

Ajándék édesanyámnak

Most már elárulhatom, édesanyámnak készült a rózsás táska és mellé még egy mobiltok is.
Imádom ezt az anyagot, sürgősen be kell még szereznem belőle!

6 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon bejön az anyag! Pont az jutott eszembe elöször, hogy milyen szép! És persze a táska is! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszett már előbb is ez az anyag! Nagyon szépek lettek, anyukád is biztosan elégedett lesz az ajándékkal! :o))

    VálaszTörlés
  3. Szia, gyönyörű ez az anyag!
    Megkérdezhetem, hogy honnan való?

    Köszi lillácska

    VálaszTörlés
  4. Az anyag Szombathelyen a Borostyánban ma még beszerezhető Kb. 2 métert hagytam ott, ill. Tbányán a Folt-világban is kapható.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...